Otázky a odpovědi (FAQ)
1. Nejdůležitější otázka: Jaký bude postup po zakoupení programu?
Po úhradě objednávky od nás dostanete e-mailem konečný daňový doklad o úhradě. Expedice probíhá průběžně během celého roku dle harmonogramu tzn. je první materiál Vám bude zaslán v nejbližším termínu od úhrady objednávky. O každé expedici Vás budeme informovat e-mailem. Pokud se rozhodnete pro jednorázový nákup, zboží je expedováno ihned po úhradě.
Harmonogram vydání zobrazíte kliknutím zde.
2. Nedokáži se rozhodnout s nákupem, potřebuji poradit
Náš zákaznický servis je Vám plně k dispozici:
Po - Pá 10:00 - 16:00 hod.
+ 420 774 496 494
objednavky(@)detemoddeti.cz
3. Jaký je harmonogram pro zasílání
U předplatného jsou stanoveny pevné termíny expedic. Vaše předplatné začíná od nejbližšího termínu od uhrazení objednávky.
Zde naleznete harmonogramy pro rozesílání všech našich dětských časopisů:
DĚTEM OD DĚTÍ zasíláme v termínech 10.3., 19.11.
Hvězdičku zasíláme v termínech č.2 (únor) 14.1., č. 3 (březen) 24.2., č. 4 (duben) 24.3., č.5 (květen) 28.4., č. 6 (červen) 26.5., č. 7-8 (červenec-srpen) 23.6., č. 9 (září) 1.9., č. 10 (říjen) 25.9., č. 11 (listopad) 27.10., č. 12-1 (prosinec-leden) 25.11.
Hvězdičku speciál zasíláme v termínech 3.3. (jarní vydání), 19.5. (letní vydání), 18.9. (podzimní vydání), 18.11. (zimní vydání)
TVOŘÍME s dětmi zasíláme v termínech 5.3. (jarní vydání), 2.6. (letní vydání), 25.8. (podzimní vydání), 19.11. (zimní vydání)
Hvězdičku speciál - Cesta do školy zasíláme 29.7.
Hvězdičku speciál - Cesta k zápisu zasíláme 7.1. 2027
O expedici vždy dostanete informační e-mail.
4. Co mám udělat, když mi zásilka nepřijde
Od oznámení expedice je zásilka zasílána formou tiskové zásilky s doručením do schránky v rozmezí 3 až 5 pracovních dnů. Pokud by do 7 pracovních dnů zásilka nedorazila, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. O vše se postaráme, reklamaci vyřídíme a obratem zasíláme znovu.
5. Mohu si předplatné prodloužit? Nebo předplatné automaticky zanikne?
Ano, prodlužovat předplatné můžete neomezeně. Na konci předplatného Vás budeme sami kontaktovat s možností prodloužení. Můžete prodloužit nebo nepokračovat. Rozhodnutí je zcela na Vás. Automaticky se předplatné neprodlužuje.
6. Mohu změnit adresu pro doručení?
Ano, kdykoliv v průběhu můžete změnit adresu doručení. Kontaktujte náš zákaznický servis. Pro rychlejší vyřízení si připravte číslo objednávky.
7. Potřebuji pomoci s něčím jiným.
Náš zákaznický servis je Vám plně k dispozici:
Po - Pá 10:00 - 16:00 hod.
+ 420 774 496 494
objednavky(@)detemoddeti.cz
Nenašli jste odpověď, kontaktujte nás.
Zákaznický servis
dotazy / objednávky / předplatné
Pondělí - Pátek: 10:00 - 16:00 hod.
Telefonní číslo +420 774 496 494
E-mail objednavky@detemoddeti.cz
